Κυριακή 23 Ιουνίου 2013

Συνέδρια

Συνέδρια που πραγματοποιήθηκαν

13th Annual International Public Relations Research Conference Μιάμι 10 -13 Μαρτίου 2010.
Το ινστιτούτο Δημοσίων σχέσεων (Institute for PR  http://www.instituteforpr.org/)  σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο του Μιάμι  διοργάνωσε και φέτος με επιτυχία το 13ο διεθνές συνέδριο έρευνας στις  δημόσιες σχέσεις  (13th Annual International Public Relations Research Conference).
Το θέμα του συνεδρίου ήταν «Θέματα ηθικής στις δημόσιες σχέσεις σε έναν πολυπολιτισμικό κόσμο». Το συνέδριο πραγματοποιήθηκε στο Μιάμι μεταξύ 10 -13 Μαρτίου 2010.
Στο συνέδριο παρουσιάστηκαν εισηγήσεις πάνω στις τελευταίες εξελίξεις στην έρευνα του τομέα των δημοσίων σχέσεων. Το συνέδριο επίσης   αποτέλεσε έναν τόπο συνάντησης και ανταλλαγής ιδεών μεταξύ ακαδημαϊκών και επαγγελματιών του χώρου.  
Περισσότερα για το συνέδριο στην ιστοσελίδα

Συνέδρια που θα πραγματοποιηθούν

The International Symposium on Cultural Diplomacy 2010
Βερολίνο 23-30 Μάιου  
Το Ινστιτούτο Πολιτισμικής Διπλωματίας  (Institute for Cultural Diplomacy) διοργανώνει το Διεθνές συμπόσιο πολιτισμικής διπλωματίας 2010 στις 23-30 Μάιου 2010.
Το διεθνές συμπόσιο λαμβάνει χώρα κάθε χρόνο στην πόλη του Βερολίνου και συγκεντρώνει μεγάλο αριθμό συμμετεχόντων από τους χώρους της ακαδημαϊκής κοινότητας, της  διεθνούς πολιτικής, των τεχνών, του πολιτισμού, της κοινωνίας κ.α
Στόχος του συνεδρίου είναι να διεξαχθεί διάλογος πάνω σε  σημαντικά θέματα της διεθνούς πολιτικής και του πολιτισμού.
Οι κύριες θεματικές του συμποσίου θα είναι οι ακόλουθες
  • Προσδιορισμός και κατανόηση του πολιτισμού  στο διεθνές περιβάλλον.
  • Το puzzle με τα τρία κομμάτια, Η σχέση μεταξύ πολιτισμού, διεθνών σχέσεων και παγκοσμιοποίησης
  • Η κατανόηση του Αφγανιστάν και της ευρύτερης περιοχής της Κεντρικής Ασίας. Η ενίσχυση της δημοκρατίας και της σταθερότητας της περιοχής.
Περισσότερες πληροφορίες στην ιστοσελίδα του συνεδρίου


XIX Public Relations World Congress.
Περού 1-3 Ιουνίου , 2010
 Ο διεθνής οργανισμός Δημοσίων Σχέσεων , η IPRA (Ιinternational public Relations Association) διοργανώνει το ΧΙΧ διεθνές συνέδριο στην πόλη Λίμα του Περού μεταξύ 1-3 Ιουνίου , 2010.
Στο συνέδριο θα παρευρεθούν ειδικοί (από όλη την υφήλιο) από τον επαγγελματικό και ακαδημαϊκό χώρο της επικοινωνίας και τον δημοσίων σχέσεων.
Οι θεματικές πάνω στις οποίες θα επικεντρωθούν οι εισηγήσεις του συνεδρίου και θα αναζητηθούν οι σύγχρονες τάσεις είναι οι ακόλουθες;.
Η δύναμη των δημοσίων σχέσεων στο επιχειρηματικό περιβάλλον
Στρατηγικός σχεδιασμός και δημόσιες σχέσεις
Δημόσιες σχέσεις στην τοπική κοινωνία
Δείκτες διαχείρισης στις δημόσιες σχέσεις
Κοινωνικά δίκτυα: Αποτελεσματικότητα στην εταιρική επικοινωνία
Εσωτερική και εξωτερική επικοινωνία
Εταιρική κοινωνική ευθύνη
Διαχείριση κρίσεων
Εταιρική φήμη
Διαχείριση δημοσίων σχέσεων και δημόσιας διπλωματίας
Επαγγέλματα επικοινωνίας
Εταιρική ταυτότητας και επικοινωνία (brand name)
Δημόσιες σχέσεις και ΜΜΕ
Πολιτική επικοινωνία
Περισσότερες πληροφορίες στην ιστοσελίδα του συνεδρίου

IABC 2010 World Conference 
Τορόντο  8-9 Ιουνίου 2010
H IABC (International Association of Bussiness Communicators) διοργανώνει ένα διεθνές συνέδριο όπου θα συμμετέχουν πάνω από 1400 επαγγελματίες (από 40 χώρες)  από τον χώρο της επικοινωνίας. Θα παρουσιαστούν μελέτες περίπτωσης και βέλτιστες πρακτικές στον τομέα της επικοινωνίας. Το συνέδριο θα πραγματοποιηθεί στην πόλη Τορόντο του Καναδά μεταξύ 6 και 9 Ιουνίου 2010.
Περισσότερες πληροφορίες στην ιστοσελίδα του συνεδρίου

European Communication Summit, International conference on corporate communication and public relations
Βρυξέλλες 1-2 Ιουλίου 2010 
Η 4η Ευρωπαϊκή σύνοδος για την επικοινωνία. Διεθνές συνέδριο στην εταιρική επικοινωνία και τις δημόσιες σχέσεις θα διεξαχθεί στην πόλη των Βρυξελών στο Βέλγιο μεταξύ 1-2 Ιουλίου 2010 και θα περιλαμβάνει 60 διακεκριμένους ομιλητές από τον ακαδημαϊκό και επαγγελματικό χώρο οι οποίοι θα μιλήσουν για σύγχρονα θέματα της επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων. Μερικά από τα θέματα των  εισηγήσεων είναι τα εξής:
Διαχείριση φήμης, Επικοινωνία στην εποχή της οικονομικής κρίσης, Η ενσωμάτωση των εργαλείων του Web.2.0 στην στρατηγική των επιχειρήσεων,
Social Media και διαχείριση κρίσεων, Εταιρική επικοινωνία και διαχείριση φήμης στην ψηφιακή εποχή, Από την εσωτερική στην εξωτερική επικοινωνία, Διαπολιτισμική επικοινωνία, Η περίπτωση της Renault και της Nissan, Διεθνής δημόσιες σχέσεις και διαπολιτισμική επικοινωνία κ.α
Περισσότερα για το συνέδριο στην ιστοσελίδα

17th BledCom International Public Relations Research Symposium
Government Communication
Bled 2-3 Ιουλίου  2010 
Το διεθνές συνέδριο Bledcom λαμβάνει  χώρα κάθε χρόνο στην πόλη Bled της Σλοβενίας. Φέτος η ημερομηνία διεξαγωγής είναι  στις 2-3 Ιουλίου του 2010 και κύριο θέμα του συνεδρίου θα  είναι η  κυβερνητική επικοινωνία (Government Communication) και συγκεκριμένα οι ενέργειες επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων από κεντρικούς κυβερνητικούς φορείς καθώς και από φορείς της  τοπικής αυτοδιοίκησης.
Μερικά  από τα  ερωτήματα στα οποία θα κληθούν να απαντήσουν οι εισηγητές του συνεδρίου  θα είναι τα εξής
 Πώς οι δημόσιες σχέσεις συνεισφέρουν στην δημιουργία κυβερνητικής πολιτικής, στον σχεδιασμό στρατηγικής, και στην αποτίμηση των κυβερνητικών φορέων;
 Ποίος ο ρόλος των δημοσίων σχέσεων σε σύγκριση με την δημόσια διπλωματία;
 Ποια είναι η συνεισφορά των δημοσίων σχέσεων στους αναπτυξιακούς στόχους;
 Πώς μπορούν τα τμήματα επικοινωνίας των κυβερνήσεων να συμβάλουν σε μια πιο  αποτελεσματική διαχείριση της επικοινωνίας;
 Περισσότερες πληροφορίες στην ιστοσελίδα του συνεδρίου

6th Internnational Political Marketing Conference
Η εταιρεία Δημοσίων Σχέσεων Βορείου Ελλάδος σε συνεργασία με το τμήμα Πολιτικών επιστημών του Αριστοτελείου πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης διοργανώνουν το 6ο Διεθνές συνέδριο Πολιτικού Mάρκετινγκ. Ενώ αρχικά η ημερομηνία του συνεδρίου ήταν  μεταξύ 23-25 Απριλίου του 2010 τα προβλήματα που προκλήθηκαν στις αερομεταφορές λόγω της ηφαιστειακής στάχτης ανάγκασαν την οργανωτική επιτροπή να μεταθέσει την  ημερομηνία  για τις  23-25 Σεπτεμβρίου 2010 στην Θεσσαλονίκη.
Το θέμα του συνεδρίου εστιάζει στην χρήση του Διαδικτύου ως διαδραστικού μέσου επικοινωνίας  με κόμματα και πολιτικούς, καθώς και με άλλες ομάδες και άτομα που μπορεί να παίζουν ρόλο σε μια προεκλογική εκστρατεία.
Περισσότερα στην ιστοσελίδα του συνεδρίου

Internal Communication Conference
Βερολίνο, 30 Σεπτεμβρίου – 1 Οκτωβρίου το 2010
Το συνέδριο «Εσωτερική επικοινωνία» θα λάβει μέρος στο Βερολίνο στις 30 Σεπτεμβρίου – 1 Οκτωβρίου το 2010
Στο συνέδριο θα παρουσιαστούν οι ακόλουθες εισηγήσεις και μελέτες περίπτωσης.
Θέμα:Η αναγέννηση της αδιαμεσολάβητης επικοινωνίας.
Ομιλητής: Georg Kolb ,Business Director ,communication software firm straightto
Σύντομη περίληψη: Για πολύ καιρό η κυριαρχία των ΜΜΕ και του τύπου στη διαμόρφωση της κοινής γνώμης ήταν καθολική. Τα τελευταία 20 χρόνια όμως παρατηρείται μια αναγέννηση της αδιαμεσολάβητης επικοινωνίας με την χρήση του Ιντερνετ.

Θέμα:Οι προκλήσεις της μοντέρνας εσωτερικής επικοινωνίας
ΟμιλητήςEduardo Guedes de Oliveira ,Head of Internal Communication,Galp Energia
Σύντομη περίληψη: Η ολοκληρωμένη εσωτερική επικοινωνία είναι πρωταρχικός στρατηγικός στόχος για τις νέες πολυεθνικές εταιρείες. Αναλύεται η περίπτωση της  Πορτογαλικής εταιρίας Galp Energia Group (ενεργειακή εταιρεία – πετρέλαιο & φυσικό αέριο)
Θέμα:Από τον έντυπο τύπο στα κοινωνικά δίκτυα, το μείγμα των μέσων που χρησιμοποιούνται στην εσωτερική επικοινωνία.
Ομιλητής: Kristin Koopmann,Internal Communication Manager, Adidas
Σύντομη περίληψη:Η χρήση των εργαλείων του  κοινωνικού διαδικτύου (social media)  στην εσωτερική επικοινωνία. Η περίπτωση της Adidas
Θέμα:Το κοινωνικό ενδο-δίκτυο (social intranet). Η χρήση των Social Media για εσωτερική επικοινωνία
Ομιλητής:Mark Morrell,Intranet Manager, British Telecom
Σύντομη περίληψη:O Mark Morrell θα μιλήσει για το πώς τα εργαλεία κοινωνικού διαδικτύου χρησιμοποιούνται στην εσωτερική επικοινωνία της BT (British Telecom).
Θέμα: Η εσωτερική επικοινωνία στην εποχή των συνεχών αλλαγών και των κρίσεων
Ομιλητής:Louise Wadman,Head of Corporate Communication, Lloyds
Σύντομη περίληψη:Η εσωτερική επικοινωνία στις πολυεθνικές τράπεζες και η επικοινωνία σε περιόδους κρίσης και αλλαγών.  Η εμπειρία της  Lloyds TSB και η εξαγορά της ABN AMRO από την RBS
Θέμα:  Η επικοινωνία μετά την συγχώνευση .Η περίπτωση της Danone
Ομιλητής: Dani Meyer,Senior Manager Internal Communications, Danone
Σύντομη περίληψη:Για τις πολυεθνικές όπου η αλλαγή είναι μια διαρκής διαδικασία η επιτυχημένη επικοινωνία μετά από  μια διαδικασία αλλαγής όπως η συγχώνευση είναι πολύ σημαντική. Ο  Dani Meyer , διευθυντής εσωτερικής επικοινωνίας στην Danone υλοποιεί και παρακολουθεί τις εσωτερικές επικοινωνίες και σχεδιάζει την συγχώνευση της  εταιρείας Numico στην Danone.
Θέμα: Οι εσωτερικές επικοινωνίες στην εποχή της οικονομικής κρίσης. Δημιουργώντας προστιθέμενη αξία με μικρό κεφάλαιο.
Ομιλητής: Jan van Veen ,Internal Communication Manager,Océ
Σύντομη περίληψη:Όταν η παγκόσμια κρίση επηρέασε τα έσοδα της εταιρείας OCE το τμήμα εσωτερικής επικοινωνίας έπρεπε να τα βγάλει πέρα με λίγα έσοδα καθώς οι φήμες για ενδεχόμενη πτώχευση της εταιρίας  πλήθαιναν. Μια γρήγορη εκτίμηση της κατάστασης κατέδειξε ότι τα εργαλεία πάνω στα οποία θα μπορούσε να στηριχθεί το τμήμα εσωτερικής επικοινωνίας ήταν δύο. Η δημιουργικότητα και τα εργαλεία κοινωνικού διαδικτύου (social media) . Αυτή η μελέτη περίπτωσης στόχο έχει να δείξει μερικά πολύ καλά πρακτικά παραδείγματα για το πώς χρησιμοποιήθηκαν τα εργαλεία κοινωνικού διαδικτύου, σε μια σφικτή οικονομικά εποχή, για να δημιουργηθεί  προστιθέμενη αξία για την  εταιρεία.
Παράλληλα με τις εισηγήσεις και τις παρουσιάσεις μελετών περίπτωσης θα λειτουργήσουν και workshops πάνω στις εξής θεματικές
Διαπολιτισμική επικοινωνία
Τα εργαλεία του Web 2.0
Εσωτερική και εργοδοτική επωνυμία
Άτυπα δίκτυα και επικοινωνία
Περισσότερες πληροφορίες στην ιστοσελίδα

Euromed Conference 2010

3o Διεθνές συνέδριο της επιχειρηματικότητας της Euromed 
Λευκωσία, Κύπρος, 4-5 Νοεμβρίου 2010
To 3o διεθνές συνέδριο της επιχειρηματικότητας που διοργανώνεται από το Ινστιτούτο Euromed αποτελεί έναν τόπο συνάντησης για ακαδημαϊκούς και επαγγελματίες όπου θα παρουσιαστούν διαφορετικές προσεγγίσεις (εμπειρικές, πρακτικές, έρευνες, μελέτες περίπτωσης κτλ) πάνω στις νέες εξελίξεις στην επιχειρηματικότητα στην ευρύτερη περιοχή της Μεσογείου. 
Το ερευνητικό ινστιτούτο για την επιχειρηματικότητα Euromed έχει ως στόχο την έρευνα και την κατανόηση του επιχειρηματικού περιβάλλοντος της περιοχής καθώς και την διδασκαλία και τις συμβουλευτικές υπηρεσίες πάνω σε θέματα επιχειρηματικότητας
Περισσότερες πληροφορίες στην ιστοσελίδα του ινστιτούτου


Παγκόσμιο συνέδριο Μάρκετινγκ (INAUGURAL AMA GLOBALMARKETING SIG CONFERENCE) ,
Κανκούν 13-15 Ιανουαρίου 2011.
Το συνέδριο έχει τίτλο «Διοίκηση Μάρκετινγκ: Ανάδειξη και αντιμετώπιση  των προκλήσεων στο μεταβαλλόμενο διεθνές περιβάλλον».
Το συνέδριο θα πραγματοποιηθεί στην πόλη Κανκούν του Μεξικού μεταξύ 13-15 Ιανουαρίου 2011.
Το συνέδριο θα εξετάσει προκλήσεις που αναδεικνύονται από καταναλωτικές συνήθειες και τάσεις τόσο σε παραδοσιακούς εξαγωγικούς κλάδους όσο και στην προσέλκυση του ενδιαφέροντος των καταναλωτών σε μεταβατικές οικονομίες που δεν έχει εδραιωθεί πλήρως ο θεσμός της ελεύθερης αγοράς
Περισσότερα στην ιστοσελίδα 
http://www.amaglobalsig.msu.edu
Πηγή: ιστολόγιο τμήματος ψηφιακών μέσων

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου